Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару зв'язавшись з менеджером по контактному номеру телефону 095-780-80-58 та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням.

Товар для повернення повинен бути належної якості, а саме:

  • відсутність слідів використання споживачем: подряпин, відколів, потертостей, плям тощо,
  • збережена та не пошкоджена товарна упаковка,
  • збережені всі ярлики та заводське маркування,
  • збережені споживчі якості товару,
  • повна комплектація,
  • відсутні будь-які механічні пошкодження,
  • відсутні сліди користування. 

Повернення відбувається службою доставки Нова Пошта за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця. 

Повернення коштів відбувається у такий спосіб:

  • переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 48 годин з моменту отримання поверненного товару.
  • в разі оплати LiqPay повернення коштів протягом 7 банківських днів.

Умови повернення для товарів неналежної якості.

У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості, через невідповідність очікуванням, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону 095-780-80-58 та повідомити про бажання заміни або ж повернення товару. 

В індивідуальному порядку вирішити питання:

  • при виявлені товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар у розмірі до 10%,
  • при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів.

Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту зазначену на сайті магазину, або в месенджері Viber, Telegram по номеру телефону зазначеному на сайті. 

Статтею 9 чинного Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин, не може бути використаний за призначенням, якщо даний товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом із товаром. Витрати на доставку товару бере на себе покупець.

Товари які не підлягають обміну, або поверненню.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

До таких товарів відносяться:

1. Предмети сангігієни.

2. Корсетні товари.

3. Білизна натільна.